laupäev, 16. jaanuar 2010

Küsimused vastused

Mõned küsimused ja vastused mis olen endale mõelnud nii äri arengu eesmärgil kui ka ajurünnaku käigus.
* Miks ma seda teen?
Et kindlustada endale hea tulevik materjaalse poole pealt.
* Kas on ka alternatiive?
Jah, on.
* Kas ka alternatiivid on mõeldavad?
Jah, aga esialgu tuleb proovida praegust ideed teostada ja alles siis analüüsida mis ja kuidas edasi.
* Kas mõni alternatiiv on minu meelest parem?
Hetkel küll mitte
* Kumb, kas hiigelvõit lotoga või kiire ja edukas äriidee teostumine?
Lotovõiduga muudaksin oma ideid. Ka lotovõidu puhul tuleks tegeleda sellega kuidas seda raha säilitada ja kasvatada. See on üliraske küsimus. Kindel on see, et hiigelvõidu korral ma ei jätaks tööd. Seega ma arvan, et miks mitte valida kiire ja edukas äriidee teostumine.
* Kas see idee on uudne?
Ei ole.
* Kas ma teen seda raha või EGO pärast?
Raha
* Kas kodukontor või büroo?
Kindlasti büroo. Kodu ei ole koht kus töötada. Kodu on koht kus tuleb saada end välja lülitada.
* Millal tunnen et mu idee toimib?
Siis kui on esimene tehing toimunud.
* Milise käibe numbri juures tunnen ma rahulolu?
Siis kui ettevõtte käive ületab 1milj.
* Millise käibe numbri korral tunned, et nüüd võib veidi vabamalt võtta?
3milj, aga loorberitele puhkama ei tohi jääda.
* Kas ma arvan, et sellest ideest tuleb suurem tulu kui minu eelmisest ärist?
Jah, kindlasti.
* Minu esmane eesmärk?
Saada see äri toimima.
* Teine eesmärk?
Teenida sellega elatist ja tagada ettevõtte jätkusuutlikus.
* Kolmas eesmärk?
Laiendada ettevõtet jäädes seejuures oma põhimõtetele kindlaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar