kolmapäev, 6. jaanuar 2010

Kas Neste või Statoil?

Nendest kahest tanklakestist võtan siis ma kütust. Statoilis oman kaarti, aga Nestes tangin sula ja pangakaardiga. Tanklavaliku teen tavaliselt nii nagu juhtub.
Kui rääkida hindadest, siis hindade vahe ei kajastu minu tankimises eriti. Arvestades minu läbisõitu, siis Neste ja Statoili hindade vahe tõttu maksan ma kuus Statoilist tankides umbes 30kr juurde vaid. Loodan, et arvutus sai ikka õige.
Statoiliga olen rahul, hakkasin seda aktiivsemalt kasutama peale seda kui märkasin, et minu auto võtab Statoili kütust vähem kui Neste oma - võimalik, et see niisama silmapete. Teiseks argumendiks oli see, et Neste tanklatest avastati suvel talvist kütust - vastavat artiklit ei viitsi hetkel otsima hakata. Seega kui keegi seda väidet ei usu, siis ärgu uskugu.
Statoiliga olen ma rahul va. üks seik kui tankisin seal pangakaardiga ja olin paar päeva 1000kr võrra vaesem.
Nestes on juhtunud:
2x olen jäänud kütusest ilma, raha olen saanud tagasi suhteliselt kiiresti nendega suheldes.
Rohkem nagu meelde ei tulegi.
Mõlema tanklaketi tanklaid leidub piisavalt ja tavaliselt jäävad need ka täpselt teele.
Statoili pluss on see, et saab ka midagi söögipoolist kaasa osta kui kõht peaks endast teada andma.
Neste pluss on tankimise kiirus.
Statoili miinus - teatud tanklates tekib tunne, et oled sattunud kiirsöögikohta kust püüad mitu minutit kannatlikult oodata kuni saad oma suure kütusearve tasuda.
Neste miinus - kõikuv kütusekvaliteet(see minu tähelepanek ja arvamust, tõestada ma seda ei saa)

Seega minu meelest pole erilist põhjust kumbagi firmat teisele eelistada, mõlemal on omad plussid ja miinused, aga kütust saab mõlemast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar