esmaspäev, 21. detsember 2009

Kõige kehvema kommentaari tiitli sain vist :D

Lugesin, siis täna Postimehes seda samba teemat ja no ajas ikka hinge täis, et inimestele ja meedia jaoks on sambajama kohe ministeeriumi süü.
Artikkel http://www.tallinnapostimees.ee/?id=203567
See veel suht leebe, aga nt. Reporter sadas väga julmalt peale pealkirjaga "Võidusambast sai monument kaitseministeeriumi saamatusele" http://www.reporter.ee/2009/12/21/voidusambast-sai-monument-kaitseministeeriumi-saamatusele/

Reporter reporteriks, see on niikuinii kollane televisioon, aga Postimehes mõtlesin võtta küll kommenteerimise kujul sõna ja tegin ühe sarkastilise kommentaari.
Tulemus oli mõneti üllatav, minu kommentaar on saanud kõige rohkem negatiivseid hääli :). Suur tunnustus ju mulle. Ilmselt see näitab, et eestlane ei kannata isegi väikest tögamist, minu sõnum oli ju ikkagi selles, et jätke see Vabadussammas rahule ja laske see rahulikult valmis teha, see on ikkagi ju sammas Vabaduse eest langenuile, aga jah, läks nii nagu alati läinud:D. Eestlane ei kannata ikka üldse kriitikat ja ennast kõrvalvaatajapilguga vaadata ei oska. Ma tunnistan, et ma oskan, aga mitte piisavalt. Võiks paremini osata.

Minu kommentaar siis:
Arvaja 21.12.2009 16:28
Milles ministeerium siin süüdi on? Süüdi on ikka Tsehhid kes vaid joovad oma õlut ega oska midagi asjaliku teha. Inimestel on ju alati vaja vinguda, kui ministeerium oleks valinud samba valmistajaks Saksamaa ettevõtte mis oli kallim, siis vingutaks, et miks kulutati nii palju raha kui Tsehhid teevad sama asja kümneid miljoneid odavamalt. Lõpetage ükskord see samba ja ministeeriumi kallal ilkumine! Las see sammas olla milline ta on, ta ikkagi sümboliseerib Vabadussõjas elu kaotanud inimesi. Minu meelest sümboliseerib vaikselt Vabadussammas juba ka seda kui matslik Eesti rahvas on - vingutakse alati kõige üle(küll samba, küll ministeeriumi, küll Aaviksoo, küll Savisaare, küll Ansipi, küll tuulegeneraatorite, küll tuumajaama, küll põlevkivi jne jne) Eestlasele pole miski kunagi hea või noh on küll - see oleks ju super ilmselt kui saaks tasuta viina poest. Siis poleks vaja ju vinguda Ansipi aktsiisitõusu üle.

Hetkeseisuga siis -91 häält ja +35 häält.

Mõnus, peaks kohe ühe Tsehhi õlle selli nimel lahti tegema, aga näed, pole teist kodus. Seega joon parem sooja kakaod ja näksin mandariine.

Lähiajal tuleb ka pikem jutt mis ma sellest samba jamast arvan ja miks ja kui palju ning keda ma süüdlaseks pean. Vihjeks ütlen, et oma vigu on ka ministeerium teinud, aga peasüüdlane ikka Tsehhi firma.

3 kommentaari:

  1. See, et KM praegu tellib tollele ehitisele (ekspert)hinnangut, ütleb kõik ära.

    VastaKustuta
  2. No seda võib tõlgendada tõesti nii rahakantimise kui ka tõelise vajadusega. Pole seda eksperthinnangu asja uurinud, aga minu meelest võiks seda tellida Tehnikaülikoolilt, vähemalt saaksid nad omale raha. Leian siiski, et las olla see sammas rahus. Tobedus oleks see ju maha lammutada või pooleli jätta, veelgi suurem rahakulu. Minule sammas meeldib, aga tõesti see oleks võinud olla teisest materjalist mida oleks lihtsam hooldada ja püsikulud väiksemad.

    VastaKustuta